سوال :تاریخ و محل تولد، تحصیلات ، سوابق حرفه ای و مدیریتی جنابعالی:

  اینجانب مهدی علیمردانی متولد سال 1358 محل تولد تهران با مدرک تحصیلی مدیریت بازرگانی مدیرعامل مجموعه 202 هستم.

سوال : تاریخ تأسیس، تحولات ، محل کارخانه و تعداد کارکنان شرکت؟

شرکت صنایع غذایی پاک تلیسه با برند تجاری 202 از  سال 1358 فعالیت خود را در منطقه رضوانیه کرج آغاز نمود و همیشه بر اصل کیفیت و نوع آوری تأکید داشته است و با توجه به رعایت تمامی اصول بهداشتی موفق به دریافت استانداردهای ملی و گواهینامه های بهداشتی و مدیریتی گردید. این شرکت با راه اندازی کارخانه جدید خود در سال 1393 در چهارباغ کرج با هدف تولید انواع محصولات پروتئینی نمود و در حال حاضر یکی از بزرگترین شرکت های فرآورده های گوشتی فعالیت خود را با حدود 500 نفر پرسنل ادامه می دهد.

سوال : به طور مشخص چه محصولات و خدماتی تولید و عرضه می کنید و امتیاز این محصولات و خدمات نسبت به کالاهای موجود در بازار چیست؟

محصولات 202 شامل شش گروه : غذاهای آماده منجمد (سوخاری و بدون سوخاری) ـ انواع سوسیس و کالباس ـ برگرها و کباب­های لقمه ـ پیتزا آماده ـ پنیر پیتزا ـ گوشت های فرآوری شده کبابی بوده که سبد محصولات خود را به بیش از 130  قلم رسانده ایم. در مورد امتیازات محصولات 202، با توجه به اینکه در ایران درجه بندی محصولات گوشتی براساس درصد گوشت (سفید یا قرمز) می باشد استراتژی بازار ما غالباً تمرکز بر محصولات با درصد بالای گوشت یا محصولات پریمیوم premium می باشد . از امتیازات ویژه و متمایز محصولات ما نسبت به محصولات مشابه در بازار استفاده مرغوبترین مواد اولیه که توسط تیم مجرب کنترل کیفیت (QC)  تائید گردیده می باشد و بخصوص در بحث ادویه که در این نوع  فرآورده ها بسیار حائز اهمیت می باشد این مجموعه تمامی ادویه های خود را بصورت گرانول یا ساقه آسیاب نشده خریداری کرده و با استفاده از دستگاه آسیاب در حین فرآیند تولید آن را آسیاب نموده تا آرومای Aroma آن حفظ گردد و طعمی اصیل و منحصر بفرد به محصولات بدهد از دیگر ویژگیهای محصولات ما بجای استفاده از اسانسهای دود شیمیایی استفاده از دستگاه دود طبیعی با استفاده از چیپس چوب درخت راش تصفیه شده و شستشو شده است که عطر و بوی خاصی را به محصولات می دهد که یکی از شاخصه های تشخیص آن پوشش های دودپذیر محصولات بجای پوسته های پلی آمیدی است. یکی از ویژگیهای منحصر به فرد دیگر محصولات گروه برگرها و کباب لقمه ها به خاطر فرمولاسیونهای خاص،  عدم نیاز به روغن در زمان طبخ می باشد یعنی این محصول را می توان به راحتی بدون روغن در ماهیتابه نچسب با حرارت ملایم یا بر روی منقل Barbecue کرد تا طعم لذیذ گوشت قرمز حفظ و غذایی مغذی و کم کالری تهیه کرد و همچنین در خانواده سوسیس ها محصولاتی با درصدهای بالای گوشت و ترکیبی خاص همانند سوسیس باربیکیو ، سوسیس فرانکفورتر ، سوسیس گودا با دود طبیعی و کراکف و چندین نوع سوسیس دیگر که به هیچ عنوان نیازی به طبخ این محصولات با روغن نمی باشند تا ضمن حفظ طعم و بافت از ارزش غذایی بالاتری برخوردار باشند . ما برای این نوع محصولات پیشنهادات دیگری داریم مثلاً در مورد سوسیس فرانکفورتر دودی ما توصیه می کنیم تنها در آب جوش 2 دقیقه گرم گردد و یا در مورد سوسیس باربیکیو بر روی منقل برای مدت زمان کوتاهی گرم شود بله گرم شود و نه پخته شود چون تمام سوسیسها در کارخانه پخته شده و فقط می بایستی گرم گردند.

سوال : مهم ترین دست آورد شرکت شما در سال 95 چه بوده است؟

با توجه به اینکه شرکتهای پیشرو در سطح بین المللی هزینه زیادی برای تحقیق و توسعه می کنند این شرکت نیز سرمایه گذاری بسیار زیادی در زمینه منابع انسانی و تجهیزات در واحد طراحی محصول و تحقیق و توسعهR&D انجام داده که از مهمترین دستاوردهای آن می توانیم به تولید اولین بیکن حلال از گوشت گوساله اشاره کنم که دقیقا از نظر احساس دهانی و کیفیت و بافت مشابه نمونه تولید شده آن در کشورهای غربی با گوشت خوک میباشد بطوری که مردم عزیز ما هم می توانند طعم بیکن اصل Streaky Bacon (بیکن با لایه های گوشت و چربی) که وجود چربی در لایه های آن جزء لاینفک بیکن می باشد را در ایران تجربه نماینده جهت آشنایی بیشتر به سایت 202.IR بخش محصولات مراجعه شود و از دیگر دستاوردهای این مجموعاً ارائه محصولات بسیار خاص در بسته بندی منحصر بفرد بنام SKIN میباشد که به غیر از افزایش ماندگاری طبیعی محصول جلوه ای خاص به محصولات گوشتی می دهد که از جدیدترین روشهای بسته بندی محصولات گوشتی در دنیا به شمار میرود و همچنین  ارائه محصولات گیاهی برای افرادی که Vegetarian هستند یا توجه به سن و یا محدودیتهای در رژیم غذایشان نمی توانند از محصولات گوشتی استفاده نمایند.

 با توجه به سرمایه گذاری جدیدی که ما انجام داده ایم بزودی خط دوم تمام اتوماتیک غذاهای آماده کاملا پخته منجمد راه اندازی خواهد شد و پیش بینی میگردد با احتساب نیروهای انسانی مورد نیاز در بخش تولید و ستادی و پخش و توزیع حدود 150 نفر تا پایان سال به خانواده 202 اضافه گردد که در مجموع به حدود 650 نفر نیروی اشتغال بکار برسیم.

سوال : از مسئولان دولتی و نظام بانکی برای توسعه کسب و کارتان چه انتظاری دارید؟

متاسفانه با توجه به اینکه سود سپرده های بانکی در چند سال گذشته بسیار بالا بوده باعث گردیده که انگیزه کافی برای سرمایه گذاری در بخش تولید وجود نداشته باشد و تولیدکنندگان فعلی هم ترجیح دهند که منابع جدید مالی را در بخش تولید وارد نکنند چون در تولید مواد غذایی نگاه بنگاهها تولید انبوه و سود کم می باشد خوب در نظام بانکی که سود سپرده بیش از 20 درصد باشد قاعدتاً تسهیلات بانکی نیز عددی بیش از آن خواهد بود عددی در حدود 25درصد که به هیچ عنوان با توجه به رکود اقتصادی حاکم بر اقتصاد ،  هیچ گونه انگیزه ای را برای صاحبان کسب و کار و سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری از طریق تسهیلات بانکی باقی نخواهد گذاشت.

و به نظر اینجانب یکی از بزرگترین مشکلات و دغدغه های بوجود آمده برای صنایع غذایی تبدیلی موضوع ارزش افزوده یا همان VAT می باشد. که تاثیر منفی بسیار زیادی را بر روی میزان سرانه مصرف این نوع محصولات گذاشته است .

یعنی گوشت و مرغ خام معاف از ارزش افزوده در صورتیکه بعد از فرآوری با احتساب ارزش افزوده می باشد که باعث گردیده بخاطر گرانی این نوع محصولات مصرف کنندگان به سمت خرید خام این محصولات گرایش داشته باشند.ما با نگاهی به الگوهای نظام ارزش افزوده در کشورهای صنعتی در خواهیم یافت که ارزش افزوده اخذ شده از محصولات غذایی بسیار کمتر از محصولات غیر غذایی می باشد و یا در مورد مواد غذایی کودک و پوشاک کودک در بسیار ی از جوامع صفر می باشد چون غذا جزو کالای اساسی و ضروریات حداقلی ادامه حیات انسان می باشد.

سوال: در برابر هجمه ای که درخصوص استفاده از گوشت های غیر مجاز برای تولید همبرگر و سوسیس و کالباس جریان دارد چه موضعی دارید؟

متأسفانه در سالهای اخیر با گسترش شبکه های اجتماعی و نرخ نفوذ اینترنت خواسته یا ناخواسته افرادی تصاویر یا مطالبی کذب و دروغین را بدون ذکر منبع تأیید کننده آن اقدام به post و ارسال آنها در این شبکه ها کرده اند و لطمه بسیار سنگینی به این صنعت زده اند قطعاً اگر این محصولات برای مصرف کننده زیان بار بود وزارت بهداشت و سازمان استاندارد و دامپزشکی اقدام به صدور مجوز فعالیت برای این نوع واحدها نمی کردند ، باید خاطر نشان کنم تصاویر منتشر شده حتی در یک مورد صحیح نبوده و این شرکت و تمامی فعالین این صنعت تحت نظارت دقیق سازمانهای نظارتی در حال فعالیت می باشند . تنها در این شرکت 8 نفر مسئول فنی (نماینده سازمانهای نظارتی) که دارای پروانه فعالیت هستند تمامی فرآیندهای تحویل مواد، تولید ، انبارش ، توزیع را کنترل کرده و در صورت مشاهده هر نوع تخلف بلافاصله اطلاع رسانی خواهند کرد و این شرکت برای اطمینان خاطر مصرف کنندگان این اختیار را به آنها داده است که هر زمان و بدون هماهنگی قبلی از کارخانه های این مجموعه بازدید نمایند.

سوال: در زمینه مسئولیتهای اجتماعی چه اقدامات مشخصی انجام داده اید؟

صنایع غذایی 202 چندین سال متوالی اسپانسر خیریه دوستداران فرزندان آسمان زیر نظر سازمان بهزیستی استان تهران می باشد و در زمینه های ورزشی برای 2 سال متوالی حامی تیم ملی بهکاپ (گلف داخل سالن) بوده و به جهت کمک کردن به مصرف کمتر انرژی در سال 95 تمامی چراغهای روشنایی مجموعه تولیدی را به چراغهای LED تبدیل کردیم که به غیر از کاهش در مصرف انرژی عمر بسیار طولانی تری هم دارند.

سوال  : برای برگزاری مطلوب تر و سودمندتر نمایشگاه آگروفود چه پیشنهاد مشخصی دارید؟

با توجه به اینکه ایران در منطقه کشور پرجمعیتی محسوب می شود و پتانسیل­های بسیار خوبی دارد توصیه می کنم الگوی خود را از کشورهای موفق در زمینه برگزاری نمایشگاهی مثل آلمان اتخاذ کنند که با برگزاری نمایشگاه نه تنها به آگاهی و آشنایی و سطح دانش تخصصی و  عمومی می تواند کمک کند همچنین می تواند  به اقتصاد آن کشور کمک کند یعنی اگر با یک تبلیغات مناسب بتوان بازدید کنندگان خارجی زیادی را نسبت به این رویداد آگاه ساخت هم به بهتر برگزار شدن این نوع نمایشگاهها کمک کردیم و هم به اقتصاد یعنی با حضور خارجی ها ، صنعت حمل و نقل هوایی و زمینی ، صنعت هتل داری، بنگاههای خدماتی و هزاران کسب و کار دچار رونق و کسب درآمد خواهند شد و دیگر اینکه می توان با افزایش قیمت بلیط نمایشگاه در کنار ارائه خدمات و امکانات مناسب تر، هزینه های اطلاع رسانی و تبلیغات انجام داده را جبران کرد و از حضور افراد غیر مربوط آن صنعت و غیر متخصص نیز جلوگیری کرد و همچنین با استفاده از سیستم صدور بلیط ورودی به شکل Online و ثبت مشخصات شرکت کنندگان در سیستم موجبات بررسی کامل گروههای شرکت کننده و ملیت و تخصص و حرفه آنها در بانک اطلاعاتی نمایشگاه به منظور ارائه اطلاعات به تولید کنندگان و برگزار کنندگان نمایشگاه فراهم خواهد شد.

 

 

سوال :تاریخ و محل تولد، تحصیلات ، سوابق حرفه ای و مدیریتی جنابعالی:

  اینجانب مهدی علیمردانی متولد سال 1358 محل تولد تهران با مدرک تحصیلی مدیریت بازرگانی مدیرعامل مجموعه 202 هستم.

سوال : تاریخ تأسیس، تحولات ، محل کارخانه و تعداد کارکنان شرکت؟

شرکت صنایع غذایی پاک تلیسه با برند تجاری 202 از  سال 1358 فعالیت خود را در منطقه رضوانیه کرج آغاز نمود و همیشه بر اصل کیفیت و نوع آوری تأکید داشته است و با توجه به رعایت تمامی اصول بهداشتی موفق به دریافت استانداردهای ملی و گواهینامه های بهداشتی و مدیریتی گردید. این شرکت با راه اندازی کارخانه جدید خود در سال 1393 در چهارباغ کرج با هدف تولید انواع محصولات پروتئینی نمود و در حال حاضر یکی از بزرگترین شرکت های فرآورده های گوشتی فعالیت خود را با حدود 500 نفر پرسنل ادامه می دهد.

سوال : به طور مشخص چه محصولات و خدماتی تولید و عرضه می کنید و امتیاز این محصولات و خدمات نسبت به کالاهای موجود در بازار چیست؟

محصولات 202 شامل شش گروه : غذاهای آماده منجمد (سوخاری و بدون سوخاری) ـ انواع سوسیس و کالباس ـ برگرها و کباب­های لقمه ـ پیتزا آماده ـ پنیر پیتزا ـ گوشت های فرآوری شده کبابی بوده که سبد محصولات خود را به بیش از 130  قلم رسانده ایم. در مورد امتیازات محصولات 202، با توجه به اینکه در ایران درجه بندی محصولات گوشتی براساس درصد گوشت (سفید یا قرمز) می باشد استراتژی بازار ما غالباً تمرکز بر محصولات با درصد بالای گوشت یا محصولات پریمیوم premium می باشد . از امتیازات ویژه و متمایز محصولات ما نسبت به محصولات مشابه در بازار استفاده مرغوبترین مواد اولیه که توسط تیم مجرب کنترل کیفیت (QC)  تائید گردیده می باشد و بخصوص در بحث ادویه که در این نوع  فرآورده ها بسیار حائز اهمیت می باشد این مجموعه تمامی ادویه های خود را بصورت گرانول یا ساقه آسیاب نشده خریداری کرده و با استفاده از دستگاه آسیاب در حین فرآیند تولید آن را آسیاب نموده تا آرومای Aroma آن حفظ گردد و طعمی اصیل و منحصر بفرد به محصولات بدهد از دیگر ویژگیهای محصولات ما بجای استفاده از اسانسهای دود شیمیایی استفاده از دستگاه دود طبیعی با استفاده از چیپس چوب درخت راش تصفیه شده و شستشو شده است که عطر و بوی خاصی را به محصولات می دهد که یکی از شاخصه های تشخیص آن پوشش های دودپذیر محصولات بجای پوسته های پلی آمیدی است. یکی از ویژگیهای منحصر به فرد دیگر محصولات گروه برگرها و کباب لقمه ها به خاطر فرمولاسیونهای خاص،  عدم نیاز به روغن در زمان طبخ می باشد یعنی این محصول را می توان به راحتی بدون روغن در ماهیتابه نچسب با حرارت ملایم یا بر روی منقل Barbecue کرد تا طعم لذیذ گوشت قرمز حفظ و غذایی مغذی و کم کالری تهیه کرد و همچنین در خانواده سوسیس ها محصولاتی با درصدهای بالای گوشت و ترکیبی خاص همانند سوسیس باربیکیو ، سوسیس فرانکفورتر ، سوسیس گودا با دود طبیعی و کراکف و چندین نوع سوسیس دیگر که به هیچ عنوان نیازی به طبخ این محصولات با روغن نمی باشند تا ضمن حفظ طعم و بافت از ارزش غذایی بالاتری برخوردار باشند . ما برای این نوع محصولات پیشنهادات دیگری داریم مثلاً در مورد سوسیس فرانکفورتر دودی ما توصیه می کنیم تنها در آب جوش 2 دقیقه گرم گردد و یا در مورد سوسیس باربیکیو بر روی منقل برای مدت زمان کوتاهی گرم شود بله گرم شود و نه پخته شود چون تمام سوسیسها در کارخانه پخته شده و فقط می بایستی گرم گردند.

سوال : مهم ترین دست آورد شرکت شما در سال 95 چه بوده است؟

با توجه به اینکه شرکتهای پیشرو در سطح بین المللی هزینه زیادی برای تحقیق و توسعه می کنند این شرکت نیز سرمایه گذاری بسیار زیادی در زمینه منابع انسانی و تجهیزات در واحد طراحی محصول و تحقیق و توسعهR&D انجام داده که از مهمترین دستاوردهای آن می توانیم به تولید اولین بیکن حلال از گوشت گوساله اشاره کنم که دقیقا از نظر احساس دهانی و کیفیت و بافت مشابه نمونه تولید شده آن در کشورهای غربی با گوشت خوک میباشد بطوری که مردم عزیز ما هم می توانند طعم بیکن اصل Streaky Bacon (بیکن با لایه های گوشت و چربی) که وجود چربی در لایه های آن جزء لاینفک بیکن می باشد را در ایران تجربه نماینده جهت آشنایی بیشتر به سایت 202.IR بخش محصولات مراجعه شود و از دیگر دستاوردهای این مجموعاً ارائه محصولات بسیار خاص در بسته بندی منحصر بفرد بنام SKIN میباشد که به غیر از افزایش ماندگاری طبیعی محصول جلوه ای خاص به محصولات گوشتی می دهد که از جدیدترین روشهای بسته بندی محصولات گوشتی در دنیا به شمار میرود و همچنین  ارائه محصولات گیاهی برای افرادی که Vegetarian هستند یا توجه به سن و یا محدودیتهای در رژیم غذایشان نمی توانند از محصولات گوشتی استفاده نمایند.

 با توجه به سرمایه گذاری جدیدی که ما انجام داده ایم بزودی خط دوم تمام اتوماتیک غذاهای آماده کاملا پخته منجمد راه اندازی خواهد شد و پیش بینی میگردد با احتساب نیروهای انسانی مورد نیاز در بخش تولید و ستادی و پخش و توزیع حدود 150 نفر تا پایان سال به خانواده 202 اضافه گردد که در مجموع به حدود 650 نفر نیروی اشتغال بکار برسیم.

سوال : از مسئولان دولتی و نظام بانکی برای توسعه کسب و کارتان چه انتظاری دارید؟

متاسفانه با توجه به اینکه سود سپرده های بانکی در چند سال گذشته بسیار بالا بوده باعث گردیده که انگیزه کافی برای سرمایه گذاری در بخش تولید وجود نداشته باشد و تولیدکنندگان فعلی هم ترجیح دهند که منابع جدید مالی را در بخش تولید وارد نکنند چون در تولید مواد غذایی نگاه بنگاهها تولید انبوه و سود کم می باشد خوب در نظام بانکی که سود سپرده بیش از 20 درصد باشد قاعدتاً تسهیلات بانکی نیز عددی بیش از آن خواهد بود عددی در حدود 25درصد که به هیچ عنوان با توجه به رکود اقتصادی حاکم بر اقتصاد ،  هیچ گونه انگیزه ای را برای صاحبان کسب و کار و سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری از طریق تسهیلات بانکی باقی نخواهد گذاشت.

و به نظر اینجانب یکی از بزرگترین مشکلات و دغدغه های بوجود آمده برای صنایع غذایی تبدیلی موضوع ارزش افزوده یا همان VAT می باشد. که تاثیر منفی بسیار زیادی را بر روی میزان سرانه مصرف این نوع محصولات گذاشته است .

یعنی گوشت و مرغ خام معاف از ارزش افزوده در صورتیکه بعد از فرآوری با احتساب ارزش افزوده می باشد که باعث گردیده بخاطر گرانی این نوع محصولات مصرف کنندگان به سمت خرید خام این محصولات گرایش داشته باشند.ما با نگاهی به الگوهای نظام ارزش افزوده در کشورهای صنعتی در خواهیم یافت که ارزش افزوده اخذ شده از محصولات غذایی بسیار کمتر از محصولات غیر غذایی می باشد و یا در مورد مواد غذایی کودک و پوشاک کودک در بسیار ی از جوامع صفر می باشد چون غذا جزو کالای اساسی و ضروریات حداقلی ادامه حیات انسان می باشد.

سوال: در برابر هجمه ای که درخصوص استفاده از گوشت های غیر مجاز برای تولید همبرگر و سوسیس و کالباس جریان دارد چه موضعی دارید؟

متأسفانه در سالهای اخیر با گسترش شبکه های اجتماعی و نرخ نفوذ اینترنت خواسته یا ناخواسته افرادی تصاویر یا مطالبی کذب و دروغین را بدون ذکر منبع تأیید کننده آن اقدام به post و ارسال آنها در این شبکه ها کرده اند و لطمه بسیار سنگینی به این صنعت زده اند قطعاً اگر این محصولات برای مصرف کننده زیان بار بود وزارت بهداشت و سازمان استاندارد و دامپزشکی اقدام به صدور مجوز فعالیت برای این نوع واحدها نمی کردند ، باید خاطر نشان کنم تصاویر منتشر شده حتی در یک مورد صحیح نبوده و این شرکت و تمامی فعالین این صنعت تحت نظارت دقیق سازمانهای نظارتی در حال فعالیت می باشند . تنها در این شرکت 8 نفر مسئول فنی (نماینده سازمانهای نظارتی) که دارای پروانه فعالیت هستند تمامی فرآیندهای تحویل مواد، تولید ، انبارش ، توزیع را کنترل کرده و در صورت مشاهده هر نوع تخلف بلافاصله اطلاع رسانی خواهند کرد و این شرکت برای اطمینان خاطر مصرف کنندگان این اختیار را به آنها داده است که هر زمان و بدون هماهنگی قبلی از کارخانه های این مجموعه بازدید نمایند.

سوال: در زمینه مسئولیتهای اجتماعی چه اقدامات مشخصی انجام داده اید؟

صنایع غذایی 202 چندین سال متوالی اسپانسر خیریه دوستداران فرزندان آسمان زیر نظر سازمان بهزیستی استان تهران می باشد و در زمینه های ورزشی برای 2 سال متوالی حامی تیم ملی بهکاپ (گلف داخل سالن) بوده و به جهت کمک کردن به مصرف کمتر انرژی در سال 95 تمامی چراغهای روشنایی مجموعه تولیدی را به چراغهای LED تبدیل کردیم که به غیر از کاهش در مصرف انرژی عمر بسیار طولانی تری هم دارند.

سوال  : برای برگزاری مطلوب تر و سودمندتر نمایشگاه آگروفود چه پیشنهاد مشخصی دارید؟

با توجه به اینکه ایران در منطقه کشور پرجمعیتی محسوب می شود و پتانسیل­های بسیار خوبی دارد توصیه می کنم الگوی خود را از کشورهای موفق در زمینه برگزاری نمایشگاهی مثل آلمان اتخاذ کنند که با برگزاری نمایشگاه نه تنها به آگاهی و آشنایی و سطح دانش تخصصی و  عمومی می تواند کمک کند همچنین می تواند  به اقتصاد آن کشور کمک کند یعنی اگر با یک تبلیغات مناسب بتوان بازدید کنندگان خارجی زیادی را نسبت به این رویداد آگاه ساخت هم به بهتر برگزار شدن این نوع نمایشگاهها کمک کردیم و هم به اقتصاد یعنی با حضور خارجی ها ، صنعت حمل و نقل هوایی و زمینی ، صنعت هتل داری، بنگاههای خدماتی و هزاران کسب و کار دچار رونق و کسب درآمد خواهند شد و دیگر اینکه می توان با افزایش قیمت بلیط نمایشگاه در کنار ارائه خدمات و امکانات مناسب تر، هزینه های اطلاع رسانی و تبلیغات انجام داده را جبران کرد و از حضور افراد غیر مربوط آن صنعت و غیر متخصص نیز جلوگیری کرد و همچنین با استفاده از سیستم صدور بلیط ورودی به شکل Online و ثبت مشخصات شرکت کنندگان در سیستم موجبات بررسی کامل گروههای شرکت کننده و ملیت و تخصص و حرفه آنها در بانک اطلاعاتی نمایشگاه به منظور ارائه اطلاعات به تولید کنندگان و برگزار کنندگان نمایشگاه فراهم خواهد شد.

 

محصولات غذایی 202

طراحی و برنامه نویسی وب سایت : دانش رایان رسانه dr2

دفتر مرکزی :

تهران٬ بزرگراه اشرفی اصفهانی، خیابان 22بهمن، خیابان نیک زارع، خیابان خانبابایی شرقی، پلاک 2
تلفن: 09-44892106 021
فکس : 44892116 021

ایمیل : info@202.ir

تنظیمات قالب

رنگ

برای مشاهده ی حالت های رنگی قالب کلبه برروی رنگ مورد نظر کلیک نمایید.
Green Blue Brown Yellow

بدنه قالب

رنگ پس زمینه
کد رنگ
سبک طرح بندی برای تصاویر پس زمینه: جعبه
سبک های طرح بندی
انتخاب منو
فونت گوگل
سایز فونت بدنه
نوع فونت بدنه